Реклама в електричках, поїздах, на вокзалах
Залізниця традиційно є основним видом приміських та далеких пасажироперевезень.
Залізничний комплекс – це широке поле діяльності для рекламного бізнесу. Реклама на Українській залізниці гармонійно поєднується в собі різні види та зовнішньой, и транзитної реклами. Реклама в ИНТЕРСИТИ, электричках, в поїздах далекого прямування и приміських поїздах «Експрес», зовнішня реклама на вокзалах, станціях та платформах, в касових залах и залах очікування, на привокзальних площах и т.д., проведення промо-акцій (btl) на об'єктах залізниці.
Величезний пасажиропотік та відносно низька вартість рекламоносіїв робить рекламу на «Укрзалізниці» особливо привабливою для рекламодавця. Тут можна застосовувати різні види і зовнішньої, і транзитної реклами. І форма, і зміст рекламних повідомлень можуть бути найрізноманітнішими.
Переваги розміщення реклами у поїздах далекого прямування и приміських електропоїздах:
— Розвинена система залізничних перевезень;
— Великий пасажиропотік. Чітка цільова аудиторія;
— Висока частота контактів (ефект запам'ятовування реклами);
— Широка географія рекламного впливу;
— Порівняно невелика вартість.
Основними рекламоносіями у вагонах є стікери, які розташовуються навколо вхідних розсувних дверей салонів (ліворуч, праворуч та зверху). Їхня загальна кількість у вагоні - до 16 (по 8 у кожному торці). Розміщення стікерів в електричках має певну специфіку, пов'язану з порядком формування електропоїздів. Цей порядок не дозволяє проводити розміщення тільки в обраних поїздах конкретного напрямку (наприклад, які мають певний пункт призначення).
Поэтому реклама розміщується поступово по всіх складах, що обслуговує цей напрямок. Але якщо метою рекламодавця є іміджева рекламна кампанія, то такий спосіб розміщення постерів в електричках стане одним із найдешевших і найефективніших методів проведення подібної кампанії. Розміщення навіть невеликої кількості стікерів у всіх напрямках дозволить у короткий термін охопити більшість цільової аудиторії та продемонструвати нові товари чи послуги, актуальні саме для цього регіону.
Варіанти розміщення:
— Постери А2, А3 у вагонах електричок.
— Постери А4, А3, А2 у купе поїздів далекого прямування, в арочному просторі плацкартних вагонів.
— Світлодіодні екрани на фасадах будівель залізничних вокзалів.
— Лайт-бокси та сіті-лайти на привокзальних та внутрішньовокзальних площах.
а) Касові зали приміського сполучення;
б) Касові зали поїздів далекого сполучення;
— Зали очікування вокзалів України;
— Роздача рекламних матеріалів - буклетів, журналів, зразків товару.
Будь-які види брендування:
Брендування вагонів, брендування підголівників електропоїздів підвищеної комфортності, підсклянників, розміщення реклами на фіранках, одноразових склянках, постільній білизні тощо.
Структурированность целевой аудитории
1) Приміські електропоїзди (електрички). Основний контингент складають жителі, що працюють або навчаються в Києві. За споживчими можливостями – це люди невисокого та середнього статку. Приміські пасажирські перевезення є одним із найважливіших видів транспортного обслуговування населення. Понад1,5 млн. людей - таким є середньодобовий пасажиропотік приміських електропоїздів. Напружена ситуація на столичних автомагістралях значно збільшила частку пасажирів, які здійснюють регулярні поїздки на приміських електропоїздах.
2) Швидкісні поїзди "Експрес". Ці поїзди мають підвищений рівень комфорту, складаються з вагонів 1, 2 та 3 класу. Цільова аудиторія в даному випадку - мешканці столиці та сусідніх обласних центрів із середнім та вищим рівнем доходів. Поїздку на швидкісних електропоїздах обирають також туристи та студенти. Досвід проведення рекламних кампаній у поїздах "Експрес" показує, що ефективна реклама побутової техніки, комп'ютерів і комплектуючих, промислового устаткування. Також викликає інтерес інформація культурного та розважального характеру (кінотеатри, концертні зали, виставки, ресторани, дискотеки тощо).
3) Поїзди далекого прямування. Пасажири - представники найрізноманітніших категорій населення, диференційовані і за географічним ознакою і за рівнем доходу. У поїздах далекого прямування можна розміщувати стікери та розкладати рекламно-інформаційні матеріали. Проведення рекламних кампаній у пасажирських поїздах дозволяє чітко таргетувати аудиторію та знизити кількість неефективних контактів.
Об'єкти залізничного комплексу відвідують не тільки пасажири. Вокзали, касові зали, зали очікування, станційні платформи відвідують і люди, які нікуди не виїжджають в даний момент: провожаючі, що зустрічають, планують поїздку та ін.
Неслід забувати, що вокзали відвідуються не лише з безпосередньою метою від'їзду. Багато хто приходить до касових залів, щоб заздалегідь придбати квитки (і не обов'язково для себе особисто), вивчити розклад, отримати довідку для планування можливої ??поїздки. На час відправлення або прибуття поїздів далекого прямування з'являється велика група тих, хто зустрічає (провожає), яка часто проводить на вокзалі досить багато часу.
Таким чином, ми приходимо до висновку, що цільова аудиторія вокзалів - це найширший спектр найрізноманітніших категорій населення, диференційованих і за географічним, і за майновою ознакою, за своїми споживчими інтересами та можливостями.
Для рекламодавця - це своєрідний зріз практично всієї аудиторії споживачів, отже, і можливість розмістити рекламне повідомлення будь-якого характеру та змісту, про будь-який вид товарів та послуг.
Кожен вокзал має певний набір рекламних місць, що відповідає його архітектурі та плануванню. Рекламні місця являють собою щити формату 1,2 х 1,8 метра і 6 х 3 метри з внутрішнім або зовнішнім підсвічуванням.
Розміщення рекламної інформації в поїздах, що формуються на:
— Південно-Західної залізниці;
— Південна залізниця;
— Львівській залізниці;
— Придніпровська залізниця;
— Одеській залізниці;
— Донецькій залізниці.
Ціни:
З цінами на розміщення реклами Ви можете ознайомитись на сторінці Прайс-лист.