Інтернет реклама
Інтернет-реклама сайту - найшвидший та максимально ефективний спосіб реклами. Завдяки співвідношенню ефективності та ціни, вона перевершує всі інші відомі види реклами. На сьогоднішній день, реклама в інтернеті, це один з найдешевших за ціною та ефективних способів залучення потенційних клієнтів
Види:
— Банерна реклама
— Контекстна реклама
— Поштове розсилання
- Реклама у Фейсбук/Інстаграм, Хорнет та інших соціальних мережах
Банерна реклама
Традиційний и найпоширеніший вид інтернет-реклами.
Баннером в Інтернеті називають рекламний носій в вигляді графічного зображення, що вставляється в сторінки сайту. розміщення медійної реклами у вигляді банерів здебільшого підходить для підвищення впізнаваності бренду чи компанії
Безперечною перевагою банерної реклами в інтернеті буде можливість потенційних клієнтів перейти за посиланням з банера на сайт компанії, отримати більше інформації та одразу замовити продукт/послугу.
Ви зможете налаштувати показ банерів на певну аудиторію, например, Реклама в соціальних мережах, Хорнет та блогах, или реклама через банерообмінні мережі ,дозволяє оплачувати тільки переходи на сайт, аналізувати користувачів, що відгукнулися, і, при необхідності, змінювати налаштування рекламної кампанії.
Банерна реклама є аналогом off-line банерів, розтяжок, постерів, які присутні на вулицях міста, у громадських місцях тощо..
Контекстная реклама
Контекстна реклама на ведущих поисковых системах. Текстові рекламні оголошення показуються користувачам у результатах пошуку Google.,Яндекса, Рамблера, Апорта, Даний вид Інтернет реклами є одним з найбільш ефективних.
Контекстна реклама - це короткі, наповнені змістом текстові оголошення, що виникають сторінках видачі результатів пошукових систем у відповідь запити пользователя. Усього два-три рядки елементарного тексту, які з'являються строго на пошуковий запит і часто не сприймаються користувачами як реклама, здатні залучити на ваш сайт покупців, які шукають саме ваші товари або послуги. Основна мета - збільшити ваші продажі за допомогою інтернет реклами в будь-якому її прояві.
Поштове розсилання
Є найбільш адресним видом сучасної реклами в Інтернеті. Існує кілька способів поштового розсилання. Насамперед, слід звернути увагу на можливість вставлення своїх рекламних матеріалів у тематичні розсилки, отримання яких користувачі підписуються самостійно. Матеріали, що розповсюджуються за допомогою цього способу, відповідають інформаційним запитам адресатів. Розміщення реклами на сторінках таких листів найпродуктивніше.